Ledige stillinger

Nord-Aurdal kommune benytter kun elektronisk system for å behandle rekruttering. Vi byttet system for rekrutteringsprosesser sammen med alle Valdreskommunene sommeren 2019.

Hvis du har søkt stilling hos oss tidligere, må du regne med å legge inn CV på nytt. Kandidater blir vurdert etter søknadstekst og CV for den enkelte rekrutteringssak, det er derfor viktig å skrive en fullstendig søknad og sørge for at CV er oppdatert. Vi oppfordrer deg som søker til å legge ved attester, vitnemål og andre relevante dokumenter. Filstørrelsen på vedlegg kan maks være 2MB.

Søknader som er levert etter søknadsfristen blir ikke vurdert.

Klikk på "ledige stillinger" for å se alle utlyste stillinger pr. dags dato. Klikk videre på "Søk på stillingen" for å begynne søkeprosessen. Først blir du bedt om e-postadresse, for å sjekke om du allerede har en profil. 

Trenger du hjelp vedrørende søknadsprosessen? Se kontaktinfo til høyre.

Intern utlysning

Noen utlysninger blir kunngjort internt først, og vises ikke på ledige stillinger på nettsiden. Interne utlysninger blir offentliggjort på jobbmail fra aktuell virksomhetsleder.

Kontaktinfo

Servicetorget
E-post
Telefon 61 35 90 00